Tea Moments Juni

1 Jul

Het is al weer wat weekjes geleden dat er een Tea Moments online kwam. Dit komt omdat ik heb besloten er een maandelijks artikel van te maken in plaats van om de twee weken. Op deze manier kan ik wat leuke momenten laten zien van de afgelopen maand. Vandaag dan ook een overzicht van mijn Juni Tea Moments.

Tea Moments JuniOm te beginnen een heerlijke kop munt thee. Heerlijk om na het eten een kop te drinken. Op dat moment had ik geen honing meer dus ben ik het zonder gaan drinken. Op zich ook niet verkeerd.

gingko lemon twist ice teaDeze maand heb ik ook een heerlijke ice tea gemaakt. Dit is de Gingko Lemon Twist. Het recept kun je hier lezen. Erg lekker als je van citrus houdt. Deze verfrissende ijsthee ga ik deze zomer vaker drinken.

Tea Moments JuniAls ik richting mijn ouders ga neem ik altijd wel thee mee. Niet dat daar geen thee is, maar omdat dit vaak supermarkt zakjes zijn. Zelf heb ik toch liever losse thee en gelukkig gaat mijn moeder dit ook inzien. Als ik het mij goed herinner is dit een Pai Mu Tan.

Theeproeverij

Ook mocht ik deze maand bij Tea-Adventure langs komen voor een erg leuke theeproeverij. Hier heb ik al een artikel over geschreven, maar zulke gezellige proeverijen zijn zeker aan te raden. Je leert veel over elke thee en iedereen heeft ook een eigen verhaal te vertellen over thee.

Tea Moments JuniOndanks dat ik liever losse thee drink heb ik deze maand toch afgesloten met een Pickwick groene thee zakje bij mijn ouders.

Er waren zeker nog meer Tea Moments, maar ik vergeet er nogal vaak een foto van te maken. Op naar een mooie zonnige juli maand!

 

 

 

Geef een reactie

