Review: Geels & Co. deel 2

7 Jun

Eerder konden jullie deel 1 al lezen van deze review. Hier kwamen de 8 Treasures of Shaolin en Pi Lo Chun aan bod. Twee heerlijke theeën die ik iedereen kan aanbevelen. Vandaag is het tijd voor deel 2.

Pai Mu Tan

Pai Mu Tan

Soort thee: Witte thee

Toevoegingen: Geen

Eerste indruk: Knopjes en blaadjes in een mooie kleurcombinatie. Het is 100% thee die er mooi natuurlijk uitziet.

Review: Dit is een witte thee met een zacht en zoet karakter. Het zijn kleine blaadjes en knopjes die geplukt worden voordat ze opengaan. Dit is een erg lekkere thee als je niet van te veel toevoegingen en poespas houdt, maar gewoon puur natuur.

Buddha’s little secret

Buddhas little secret

Soort thee: Mix van groene thee, witte thee en jasmijn parels

Toevoegingen: Witte hibiscus bloemen, aroma

Eerste indruk: De grote bloemen die erin zitten vind ik erg speciaal. Vaak zitten er kleine stukjes in, maar dit geeft net dat beetje extra.

Review: Wat ruikt deze thee heerlijk. Zoet, maar niet glazuur-knalt-van-mijn-tanden zoet. De thee in combinatie met de hibiscus bloemen vind ik een erg mooi, rustgevend zelfs. Ook de smaak vind ik bijzonder. Je proeft duidelijk perzik en die smaak ben ik nog niet vaker tegengekomen.

Deze thee varianten zijn net als de thee uit de vorige review te koop op Geels.nl.

Eén reactie to “Review: Geels & Co. deel 2”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Het thee ABC presenteert ‘P’ | LoveForTea - 3 oktober 2015

    […] heerlijke delicate witte thee met een licht zoetje. De pai mu tan staat bij mij in de bovenste regionen als het gaat om witte […]

Geef een reactie

