Review: Snow White ice tea + ACTIE

13 Mei

Dat ik weer helemaal into de ijsthee ben moge duidelijk zijn. In het artikel over suikervrije ice tea van eind april noemde ik al een eenvoudig receptje met witte thee, de Snow White ice tea van Theejoy. Vandaag een review van deze heerlijk verfrissende ijsthee.

Naam: Snow White

Thee soort: Losse thee

De theebladeren: Mooie mix van Pai Mu Tan en Sencha.

Smaken: Aardbei, pioenroos en rozenblaadjes

snow white thee

Review: Wat ruikt deze heerlijk! Een zachte groene thee met een zoetje. Heerlijk zomers dus. Deze keer heb ik een goed volle theelepel Snow White in 1L water gedaan en dit zeker 10 uur laten trekken in de koelkast. Verwacht geen sterk gekleurde groene ijsthee. Deze variant blijft heel helder met misschien een heel licht groen tintje.

Als je een slok neemt proef je eerst de groene thee. Heel mild en fris, mede door de witte thee. Daarna komt het zoete naar boven. Ook dit is zeker niet overdreven. Ik vind aardbei al snel te zoet worden in thee maar hier is dit zeker niet het geval. De smaken vormen een goede combinatie die zeker niet vlak is. Het is een heerlijke frisse ice tea waar ik deze zomer van ga genieten.

Het lijkt mij ook heerlijk om deze ijsthee als ijsjes in te vriezen. Vooral als je de ijsthee lang hebt laten trekken en de smaak goed aanwezig is.

IJsthee actie!

Deze actie is helaas afgelopen

En ik heb speciaal voor jullie een leuke ijsthee actie kunnen regelen in samenwerking met Theejoy!

Je krijgt bij een bestelling van twee heerlijke theeën die super geschikt zijn voor het maken van ijsthee, namelijk Snow White en Flower Garden, een zakje Korakundah green Bio van 20 gram cadeau! Lees hier mijn review over deze heerlijke zachte groene thee.

Hoe krijg je deze heerlijke groene thee cadeau?
– Bestel van zowel de Snow White als de Flower Garden een zakje van minimaal 50 gram.
– In het bestel menu moet je onder het kopje eventuele opmerkingen de volgende code invullen: love for tea actie

Voor € 9,00 ontvang je dan twee heerlijke theeën die perfect zijn voor een verfrissende ijsthee en een zakje Korakundah groene thee!

Let op: deze actie loopt t/m dinsdag 27 mei!

Ik hoop dat jullie net zo genieten van deze heerlijke Snow White ice tea als ik. Ik lees dan ook graag jullie review bij de reacties!

Afbeelding Theejoy

5 Reacties to “Review: Snow White ice tea + ACTIE”

  1. Lynn 14 mei 2014 bij 16:57 #

    Heb je de theeblaadjes tien uur laten trekken in koud water? Of had je ze eerst enkele minuten in heet water laten trekken?

    • Kayleigh 14 mei 2014 bij 17:02 #

      Ik heb het in koud water laten trekken. Nadat ik de thee bij het water gedaan heb alles in de koelkast gezet. Vaak doe ik het ’s avonds zodat het de hele avond en nacht kan trekken.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Theeproeverij bij Theejoy | LoveForTea - 5 juli 2014

    […] Om de proeverij goed af te trappen kregen we een glaasje Oolong ice tea. Zelf heb ik van oolong nog nooit ice tea gemaakt, maar na het drinken van deze variant ga ik dat zeker doen van het zomer. Erg lekker. Dit was een cold brew en heeft 8 uur getrokken in de koelkast. Zelf maak ik ook altijd op deze manier ijsthee. Toen we ons champagneglas leeg hadden proefden we o.a. nog een heerlijke Snow White ice tea. […]

  2. 4 heerlijke recepten om je eigen ice tea te maken | LoveForTea - 13 mei 2014

    […] 9,00 ontvang je namelijk drie theeën waarvan een heerlijke ijsthee gemaakt kan worden. Lees hier meer over deze verfrissende actie. Let op: deze actie loopt tot en met dinsdag 27 mei […]

  3. 4 recepten voor heerlijke ice tea – suikervrij! | LoveForTea - 13 mei 2014

    […] 9,00 ontvang je namelijk drie theeën waarvan een heerlijke ijsthee gemaakt kan worden. Lees hier meer over deze verfrissende actie. Let op: deze actie loopt tot en met dinsdag 27 mei […]

Geef een reactie

