Tea Moments Mei 1

10 Mei

 

tea moments men

Het heeft een aantal weken geduurd, maar ik heb weer een aantal thee momenten die ik met jullie wil delen.

tea moments mei

Voordat ik op bevrijdingsdag de stad in ging moest er nog even gewerkt worden. Om toch wat af te krijgen trakteerde ik mijzelf naast een lekkere kop verse munt thee of een lovechock chocolade reep!

tea moments men

Uiteindelijk in de stad liep ik spontaan tegen de Teabar aan en die kon ik natuurlijk niet zomaar voorbij lopen. De twee heerlijke theeën die ik gekocht heb zijn een kruiden thee en een witte thee. Hier komt natuurlijk nog een review van online.

tea moments mei

Het mag er dan wel niet heel smakelijk uitzien, maar dinsdag heb ik heerlijk genoten van deze witte thee. Ik vind het vooral mooi om te zien hoe groot de theeblaadjes nog zijn.

tea moments mei

Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van Teasenz met de vraag of ik hun nieuwe thee varianten zou willen ontvangen. Daar zeg ik geen nee tegen en afgelopen woensdag lagen ze dan eindelijk in de bus. Ik moet er nog van gaan genieten, maar daar komt vast wel een review over.

tea moments mei

Woensdagavond was ik ook weer in de sportschool te vinden. Na het sporten was het weer even tijd om mijn to-do lijstje af te werken onder het genot van een lekker kopje groene thee. Heerlijk om bij tot rust te komen.

tea moments mei

En afgelopen week heb ik nog een pakketje  met thee mogen ontvangen. Donderdag kreeg ik een pakketje met deze 4 thee varianten van Geels &  Co. Ik vind de ‘8 treasures of the Shaolin’ en de ‘Buddhas little secret’ er zo mooi uitzien.

tea moments mei

Vrijdag heb ik de laatste hand gelegd aan het artikel die morgen online komt, namelijk ‘De favoriete thee van…Jiska’. Een heerlijk uitgebreide mail waarin ze verteld over haar thee ritueel.

tea moments mei

Ook kreeg ik dit geweldige bericht van WordPress! Zo leuk om te horen te krijgen dat steeds meer mensen mijn blog vinden. Hopelijk vinden ze het leuk om te lezen en blijven ze terug komen.

Wat was jullie favoriete thee moment van afgelopen week? Ik hoor het graag in de reacties!

5 Reacties to “Tea Moments Mei 1”

  1. Lynn 12 mei 2014 bij 17:38 #

    Hey! Ik wil even laten weten dat ik super enthousiast ben dat ik je blog gevonden heb! Ik voel namelijk ook enorm veel liefde voor thee :-) Blijf alsjeblieft doorgaan! Ik zal proberen af en toe te commenten om je te steunen. Bij veel blogs doe ik dat niet omdat ik geen tijd heb om overal een reactie achter te laten. Maar jij verdient het. Groetjes!

    • Kayleigh 12 mei 2014 bij 17:44 #

      Dankjewel! :) Ik blijf zeker doorgaan, want ik vind het zelf ook veel te leuk.

  2. Léon 10 mei 2014 bij 09:19 #

    Twee foto’s gespot met glas thee naast computer. Uiterst gevaarlijk!

    Gouden regel: nooit eten en/of drinken in de buurt van computer.

    Deze gouden regel voorkomt ernstige ongelukken.

    • Kayleigh 10 mei 2014 bij 10:31 #

      Na het maken van die foto’s ging de thee aan de kant :)

      • Léon 10 mei 2014 bij 11:58 #

        Dat is precies wat ik dacht: als het glas er alleen maar staat en het wordt daarna weg genomen is er natuurlijk geen gevaar.

        Opgelucht!

Geef een reactie

