Tea wishlist

22 Apr

Hoe meer je leest en te weten komt over thee hoe meer smaken en soorten je wilt proberen en hoe meer leuke accessoires je tegen komt. Ik heb een zwak voor alles wat met thee te maken heeft en vooral als het om accessoires gaat. Schattige bewaardoosjes, mooie theepotten, thee in geweldige blikjes noem maar op en ik word er blij van. Vandaag deel ik dan ook wat er op mijn al maar groeiende wishlist staat.

Groene rooibos

Laat ik maar meteen met wat heerlijke thee beginnen. Na het favoriete thee van… artikel van afgelopen zaterdag ben ik erachter dat er groene rooibos bestaat. Ja soms komt het bij mij nogal laat binnen, haha. Deze rooibos variant bevat meer anti-oxidanten en flavanoïden dan de rode rooibos. Dit komt doordat groene rooibos meteen na het plukken gedroogd wordt.

Kusmi

Nog een thee die nog steeds op mijn wishlist staat. Over Kusmi tea lees ik veel goede verhalen, maar zelf heb ik er nog niet van mogen genieten. Door het super uitgebreide assortiment zal kiezen nog lastig worden, maar dan moet ik eerst de thee ergens tegen komen.

Gietijzeren theepotOndanks dat ik een theepot en 2 tea-for-one setjes in de kast heb staan ben ik van mening dat een gietijzeren theepot niet kan ontbreken. Zeg nou zelf, dit exemplaar geeft toch net dat beetje extra aan dat geniet momentje.

matcha setWaar ik echt super nieuwsgierig naar ben is matcha thee. Niet alleen door de groene kleur, maar ook vanwege de zetwijze. Thee wordt toch specialer als je er niet alleen maar warm water over hoeft te gieten.

weckpot voor thee

Weckpotjes. Niet alleen super handig, maar ook nog eens super schattig. Wat zou ik het geweldig vinden om mijn thee te bewaren in verschillende weckpotten. Je kunt de thee goed zien, ziet er erg mooi uit en de kwaliteit blijft ook goed. Helaas heb ik er geen ruimte voor, maar ooit komt het ervan!

Ondanks dat ik het liefst alles wat met thee te maken heeft om mij heen wil verzamelen weet ik dat het meeste niet noodzakelijk is. Ik heb niet echt nog een theepot nodig en al die weckpotjes staat super leuk, maar je hebt er ook ruimte voor nodig. Gelukkig vind ik van iets dromen net zo leuk als het daadwerkelijk in je bezit hebben.

Welke thee of thee accessoire staat nog op jouw wishlist? Deel het met ons via de reacties.

Afbeeldingen 1  |  2  |  3  |  4  |  5

Geef een reactie

