Tea Moments April 1

5 Apr

Tea Moments

Vandaag is het weer tijd voor een overzicht van thee momenten. Helaas is het afgelopen week niet zo’n heel speciale week geweest. Ik heb veel op school gezeten en hierdoor relatief weinig thee gedronken. Toch heb ik nog wel een aantal foto’s kunnen maken en deze deel ik dan ook graag met jullie.

Tea Moments

In de vorige Tea Moments zagen jullie al een kop thee met appelflap voorbij komen. Vorige week zaterdag was ik namelijk met mijn ouders, opa en oma en broertje naar het Rijksmuseum geweest. En het leuke was dat ik daar deze theepot tegen kwam! Een erg mooi model die echt op zal vallen als je de rest van de omgeving rustig houdt.

Tea Moments

Je ziet het er niet vanaf, maar deze heerlijke smoothie had ik gemaakt op basis van groene thee. Heb ik dinsdag heerlijk van genoten. Volgende keer iets minder bosbessen en dan is mijn creatie perfect!

Tea Moments

Dinsdag kwam ook het artikel online over een thee pakketje dat ik had gekocht, namelijk de Famous China Tea. Afgelopen week heb ik dan ook meteen deze thee geproefd en ik moet zeggen dat deze best in de smaak valt. Vooral deze Rose Black Tea is erg lekker. Ik heb nog geen vergelijkend waren onderzoek gedaan met de variant van de Harrods.

Tea Moments

En zie hier mijn ontbijt van donderdag. Niet heel speciaal zoals jullie zien. Crackers met kalkoenfilet en kaas, maar natuurlijk wel met een kop thee. Ik heb het al vaker verteld, maar wakker worden zonder kop thee vind ik erg moeilijk.

Tea Moments

Vrijdag ochtend ben ik samen met mijn moeder richting mijn opa en oma vertrokken voor mijn opa’s verjaardag. Daar aangekomen was het eerst tijd voor een lekker kopje thee. Oma is helaas iets minder op de hoogte van losse thee dus schik ik mij met een meloen thee van de Pickwick.

Zoals jullie zien was het een mager thee weekje. Nog meer reden waarom ik extra benieuwd ben naar jullie geniet momentjes. Ik lees ze graag bij de reacties en natuurijk een fijn weekend!

Geef een reactie

