Review: Jasmine dragon pearls

13 Mrt

Op mijn blog verschenen de afgelopen weken al twee andere reviews van heerlijke theeën van Teasenz. Zo probeerde ik voor het eerst Pu’erh thee en genoot ik van een kop red dragon pearls. Vandaag ga ik toch nog een thee met jullie delen, namelijk de Jasmine dragon pearls.

Webshop: Teasenz

Naam: Jasmine dragon pearls

Thee soort: Jasmijn thee

Vorm: Theebladeren die tot hele kleine bolletjes zijn opgerold

De theebladeren: Je kunt verschillende bladeren zien zitten in de kleine bolletjes.

jasmine dragon pearls

Toevoegingen: Geen

Eerste indruk: Heerlijke geur! Lekker bloemig en met het mooie weer van vandaag is dat precies waar ik van wil gaan genieten. De kleine pareltjes geven ook net even wat extra’s. Ik hoop dat de smaak net zo licht en bloemig is als de geur.

Review: Ook tijdens het zetten van de thee komt je een heerlijk bloemige geur tegemoet. Daar houd ik van. Langzaam zie je de bolletjes zich ontvouwen en krijgt de thee een lichte kleur. Dit is eerlijk gezegd de lekkerste jasmijn thee die ik ooit gedronken heb. De smaak is heel licht met een bloemig karakter. Een fijne, maar toch rijke smaak. Heerlijk voor in de lente of de zomer als je zin hebt in een verfrissende kop thee.

jasmine dragon pearls

De tweede kop gezet met dezelfde pareltjes is nog even smaakvol als de eerste. Mocht je van jasmijn thee houden dan is deze zeker een aanrader.

Waar te koop: Deze prachtige Jasmine dragon pearls zijn online te koop bij Teasenz voor € 7,80 (70gram).

Wat vinden jullie van thee parels en houden jullie van jasmijn thee? Ik lees het graag bij de reacties.

Geef een reactie

