Tea Moments Maart 1

8 Mrt

tea moments

Er zijn weer twee weken voorbij wat betekend dat ik jullie mijn tea moments van afgelopen week verschuldigd ben. Ik deel ze graag met jullie dus pak er een lekkere kop thee bij en creëer ook jouw geniet momentje!

tea moments

Door zomaar de review al in het weekend geschreven te hebben was het maandag niet meer nodig om hier mee aan de slag te gaan. Betekend niet dat er geen thee voorbij komt. Afgelopen maandag genoot ik weer een keer van deze heerlijke witte thee.

tea moments

Dinsdag was ik op school aan het werk en heb ik daar de verse munt thee ontdekt. Hetzelfde tentje waar ik altijd al thee haalde, maar het loont dus toch om de borden eens uitgebreid te bestuderen als je in de rij staat. Beetje honing erdoor, heerlijk. Zal ik zeker vaker gaan halen.

tea moments

Toen ik die middag thuis kwam heb ik nog een heerlijk potje witte thee met lavendel gezet. Stukje suikervrije chocolade erbij en ik was weer klaar voor nog wat werk. Ik probeer minder suiker te eten dus deze chocolade is ideaal. Wel even wennen, maar zeker niet verkeerd.

tea moments

Mijn ontbijt van woensdag. Nee geen echte pannenkoekjes, maar de banaan-ei variant. Eenvoudig genoeg om ’s ochtends klaar te maken. Banaan prakken en 2 eitjes erdoor kloppen. Olie in de pan en je kunt bakken. Heerlijk met wat fruit en een kop thee.

tea moments

Na een lekker ontbijt heb ik ’s middags heerlijk van het zonnetje genoten. Ik zat eerst buiten op het terrasje, maar dat was mij toch nog net even wat te fris als de zon achter de wolken verdween. Toen maar binnen achter het glas gaan zitten. Laat het voorjaar maar komen!

tea moments

Donderdag begon de dag met een workout. Ik vind het heerlijk om de dag zo te beginnen. Meteen genoeg energie. Om weer even benzine bij te tanken een kop groene thee en twee plakjes chocolade bananenbrood. Mmmmm..

tea moments

En vrijdag ochtend zat ik weer op school. Op de 8e verdieping zit een klein eethoekje waar ik heb zitten werken. Helaas nog wel met een theezakje, maar dan krijg je als je je thermosfles thee vergeet. Volgende keer toch maar weer de verse munt thee.

Hebben jullie afgelopen week ook heerlijk in het zonnetje van een kop thee kunnen genieten?

 

Geef een reactie

