5x thee als woonaccessoire

6 Mrt

Langzaam aan wordt thee meer dan alleen een verwarmend drankje. Steeds vaker zie ik thee als thema terug komen in woonaccessoires. Erg leuk als finishing touch in je keuken of woonkamer.

theepot memoZo zal dit schattige krijtbordje zeker niet misstaan in je keuken. Je kunt er je boodschappen opschrijven of een leuke thee quote. Voor een theewinkeltje is dit ook erg leuk. Speciale theeën of aanbiedingen vallen zo zeker op. Dit krijtbord is te koop bij Label&zo.

thee tas

Klaar om de wereld jouw liefde voor thee duidelijk te maken? Hoe kan dat beter dan met dit leuke katoenen tasje van Tea Bar. Super handig om als extra tas bij je te dragen voor als je met meer boodschappen dan gepland bij de kassa komt of als je even geen zin hebt in een zware handtas.

theepot met muntHoe leuk is dit! Een theepot waar een munt plantje in kan groeien. Naast dat dit gewoon erg leuk is om zelf thuis te hebben staan is dit ook een erg leuk cadeautje voor een theeliefhebber. Te koop bij Bol.com dus ook zo in huis!

thee op canvasDit zijn mijn persoonlijke favorieten. Een mooie thee afbeelding op canvas. Heel neutraal, maar zorgt wel meteen voor meer sfeer. Wat ik vooral erg mooi vind is het boek detail. Een subtiele verwijzing naar dat thee drinken en lekker een boek lezen de perfecte combinatie is. Deze canvas schilderijen zijn te koop bij MrsB.

kussen met thee opdrukMijn bank kan nooit genoeg kussens hebben. Sommigen hebben er een hekel aan, maar ik vind het heerlijk. En als echte eye catcher is dit kussen ideaal. Nog steeds rustig door het zwart/wit, maar opvallen doet het zeker. Deze en nog meer leuke thee kussentjes zijn te koop bij Zazzle.nl.

Dat ik van thee drinken houd moge duidelijk zijn, maar ik vind woonaccessoires met een thee thema ook geweldig. Ik zal zeker niet alles volhangen maar een klein detail maakt het wel net wat persoonlijker.

Wat vinden jullie van woonaccessoires met een thee thema? Leuk of gaat de liefde voor thee nu net een stapje te ver? Laat het achter bij de reacties!

 

2 Reacties to “5x thee als woonaccessoire”

  1. Jiska 6 maart 2014 bij 09:46 #

    Ik heb een porceleinen mini-theepotje hangen aan de knop van de lade waarin al mijn losse thee zit. Gekocht op een kerstmarkt als boomhangertje, maar die is na kerst ‘zomaar’ blijven hangen ;)

Geef een reactie

