Tea Moments Februari 2

22 Feb

tea moments 2

Vandaag is het weer tijd om mijn thee momenten van afgelopen tijd met jullie te delen. Geniet mee!

teasenzZo kreeg ik vorige week dit proefpakketje van Teasenz binnen! Er was mij gevraagd of ik het leuk zo vinden hier iets over te schrijven. Maar natuurlijk! Inmiddels staat de eerste review online.

tea moments

Ik begon afgelopen week goed door een lekkere kop verse munt thee. De Lidl had weer een zakje verse munt liggen en die heb ik meteen gekocht. Ik snap echt niet waarom ik eerst dacht dat munt thee helemaal niks was!

tea moments

Maandag was het ook tijd om de review voor dinsdag te schrijven. Ik kon niet wachten om de Pu’erh van Teasenz uit te proberen dus proeven maar!

tea moments

Daarna is het tijd om de notities in een leuk artikel uit te werken. Foto’s maken, schrijven, I love it!

tea moments

Woensdag bracht ik de dag op school door om aan mijn scriptie te werken. Het is nog de opstart fase, maar er is al genoeg te doen. Een kop groene thee houdt mij gezelschap.

tea moments

Eenmaal thuis heb ik het pakketje in orde gemaakt voor de gelukkige winnaar van de T-time theeset. Deze is al onderweg jouw kant op!

tea moments

Donderdag ben ik eindelijk richting Four Leaves gegaan. Een bezoekje stond al een hele tijd op mijn lijstje, maar het kwam er telkens niet van. Nu kan ik eindelijk zeggen dat je hier heerlijk thee kunt drinken. Zeker een aanrader.

tea momentsOok kocht ik deze heerlijke Saigon thee bij Four Leaves.

Wat was jullie favoriete thee moment van afgelopen week? Ik hoor het graag in de reacties!

Geef een reactie

