En de winnaar is….

15 Feb

Vandaag mag ik dan eindelijk iemand blij maken met het moderne T-time theesetje van Rosti Mepal. Alle namen van de 8 deelnemers heb ik op een blaadje geschreven en in een kommetje gedaan en daar is de volgende winnaar uitgekomen: …….

Loting winactie

Gefeliciteerd EVERYDAYTEADAY!

Ik hoop dat dit thee setje een leuk plekje krijgt en dat je er veel plezier aan zult hebben!

Zou je mij een email kunnen sturen met daarin je adres gegevens? Dit kan naar contact.lovefortea@gmail.com. Ik zal dan zo snel mogelijk dit leuke setje jouw kant op sturen.

Iedereen bedankt voor het deelnemen en ik hoop nog veel meer leuke winacties voor jullie te kunnen organiseren!

Eén reactie to “En de winnaar is….”

  1. Lelie // A Bouquet of Buttons 16 februari 2014 bij 14:17 #

    Wat leuk voor de winnaar :) Bij mij zal het nog op m’n wishlist blijven staan :)

Geef een reactie

