Shoplog: Sencha Tea Company bestelling

23 Jan

Vorige week vertelde ik jullie al meer over Sencha Tea Company. Natuurlijk kan ik het niet alleen bij introduceren laten en moet er ook getest worden. En het proberen van nieuwe theeën daar zeg ik geen nee tegen! Misschien hebben jullie het al op Facebook voorbij zien komen, maar afgelopen zaterdag heb ik een leuk pakketje in mijn brievenbus gevonden met daarin twee heerlijke Japanse groene theeën.

Bestelling Sencha Tea CompanyZoals jullie zien zit de thee in een mooie groene envelop. Kan ook niet anders als je je puur richt op de verkoop van groene thee! Rustige verpakking die toch een flinke uitstraling heeft. Daar is over nagedacht. Doordat de pakjes zo plat zijn kon dit pakketje gewoon door de brievenbus.

Bestelde thee Sencha Tea CompanyOp de achterkant van de verpakkingen staat meer informatie over de theeën. Ook is de envelop eenvoudig te openen door het draadje van het schijfje af te wikkelen. De twee theeën die ik besteld heb zijn Hojicha Karigane Premium en Fukamushi Sencha.

Ingredienten HojichaHojicha Karigane is een rijke en zachte thee met warme noten. Vooral de combinatie van karamel, vanille en geroosterde hazelnoot klinkt erg goed! Ook zien jullie hier de bereidingswijze.

Ingredienten FukamushiFukamushi Sencha is een groene thee met een zoete en rijke smaak. Deze thee heeft een vol karakter, maar dan zonder het bittere wat vaak met groene thee geassocieerd wordt.

Nu zit de thee natuurlijk niet los in de groene envelop. Binnenin zit er nog een vacuüm verpakte zak waar de thee in zit. Dit is op de foto hieronder te zien.

Thee verpakking Sencha Tea CompanyIk heb tijdens het schrijven van dit artikel heerlijk genoten van een kop Hojicha Karigane. Heerlijk! Echt een aanrader, maar daar horen jullie meer over in een apart artikel. Neem zeker even een kijkje op de website van Sencha Tea Company!

Dat aparte artikel over de Hojicha Karigane is inmiddels online gekomen, net als een review over de Fukamushi Sencha.

Hebben jullie al eens iets besteld bij Sencha Tea Company of kennen jullie nog een heerlijke Japanse groene thee? Laat het achter bij de reacties!

6 Reacties to “Shoplog: Sencha Tea Company bestelling”

  1. Jiska 23 januari 2014 bij 10:00 #

    Mensen associëren groene thee vaak met ‘bitter’ omdat ze groene thee met kokend water zetten. Niet doen! Groene thee zet je met wat afgekoeld water, afhankelijk van de soort tot 85 of zelfs helemaal 70 graden laten afkoelen. Als je de ideale zettemperatuur niet weet, is rond de 80 graden altijd wel safe. Het stofje dat de bitterheid in de smaak geeft, zal dan niet vrijkomen.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ontdekt: Sencha Tea Company + kortingscode | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] De bestelling is inmiddels geplaatst en de shoplog staat online. De twee theeën die ik heb besteld zijn de Premium Hojicha Karigane en de Fukamushi […]

  2. Review: Premium Hojicha Karigane | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] is het tijd om de tweede thee die ik bij Sencha Tea Company bestelde voor jullie te reviewen. Net als de Fukamushi Sencha is ook dit een heerlijke thee […]

  3. Review: Fukamushi Sencha | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] schreef ik al over mijn bestelling bij Sencha Tea Company. Ik heb de twee bestelde theeën al een aantal keer gedronken en ze zijn heerlijk! Vandaag review […]

  4. Review: Fukamushi Sencha | LoveForTea - 4 februari 2014

    […] schreef ik al over mijn bestelling bij Sencha Tea Company. Ik heb de twee bestelde theeën al een aantal keer gedronken en ze zijn […]

Geef een reactie

