Ontdekt: Sencha Tea Company + kortingscode

14 Jan

Een tijd geleden kreeg ik een berichtje op mijn blog met daarin informatie over Sencha Tea Company. Dit is toen in mijn blog artikelen boekje terecht gekomen, maar nog niet op mijn blog zelf. Ik was het zelfs al weer een beetje vergeten. Sorry! Gelukkig las ik op de website van koffieTcacao weer over Sencha Tea Company en is het nu tijd om meer over dit bedrijf te weten te komen.

Het kan zijn dat de naam Fresh Tea Company je iets meer zegt dan Sencha Tea Company. Dit komt omdat laatst genoemde de nieuwe naam is van Fresh Tea Company.

Sencha tea company logoIn 2012 is Milo van Velzen gestart met dit bedrijf dat zich helemaal richt op de wereld van Japanse groene thee. Dit is ook goed terug te zien op de website. Naast een selectie van Japanse groene theeën zijn er ook accessoires te koop waaronder de traditionele Japanse theepot, de ‘Kyusu’. Deze theepot is gemaakt van 100% natuurlijke klei en door het contact van het water met deze klei komen de fijnste nuances van Japanse groene thee naar boven. Klinkt goed in mijn oren!

Natuurlijk heb ik ook nu weer een wishlist gemaakt en het leuke is dat je tot en met 14 februari 2014 10% korting krijgt! 
Deze korting krijg je door gebruik te maken van de code SENCHA.

Wishlist Sencha Tea Company1. Basic Kyusu – 360 ml € 39,50
2. Fukamushi Sencha Japanse groene thee € 7,95
3. Hojicha Karigane Premium Japanse groene thee € 9,95
4. Matcha Extra Premium Japanse groene thee € 29,95
5. Matcha klopper € 19,95

Ik moet nog even gaan beslissen hoe mijn bestelling eruit gaat zien, maar dat die er komt is zeker! En dan komt deze natuurlijk ook hier op mijn blog voorbij.

Edit: De bestelling is inmiddels geplaatst en de shoplog staat online. De twee theeën die ik heb besteld zijn de Premium Hojicha Karigane en de Fukamushi Sencha.

Kenden jullie Sencha Tea Company al? 

Geef een reactie

