Top 10 thee artikelen van 2013

31 Dec

Vanavond is het zover. Om 00:01 is het 2014! Vandaag is het dus een mooie tijd om terug te kijken op het afgelopen jaar. Een jaar waarin veel gebeurd is. Niet alleen ben ik met een pre-master begonnen, ook is mijn blog een belangrijk deel van mijn dagelijkse bezigheden geworden.

Het leukste van het afgelopen jaar? Mijn 30 days of tea project. Ik vind het nog steeds leuk om het overzicht van al deze 30 geniet momenten te bekijken en eraan terug te denken. Naast dit leuke project is het aantal dagelijkse bezoekers van mijn blog ook een hoogtepunt. Het zijn er geen honderden per dag, maar een mooie zomerse dag in 2013 met 448 bezoekers tovert nog steeds een glimlach op mijn gezicht.

print-28.png

Welke artikelen zijn het meest gelezen in 2013?

1. Met stip op nr.1 4 heerlijke recepten om je eigen ice tea te maken. Met 8,719 views is het duidelijk dat jullie van ice tea houden en dan het liefst een die met liefde zelf gemaakt is.

2. Review: Pickwick slaap lekker thee met 1,408 views. Thee voor het slapen is waar veel nieuwsgierig naar zijn.

3. Bubble tea, de nieuwe dorstlesser voor de zomer. Dit thee drankje werd 473 keer bekeken. Ik moet helaas toegeven dat ik tot op vandaag nog steeds geen bubble tea geprobeerd heb. Mooi voornemen voor 2014!

4. De thermosbeker voor de theeliefhebber laat met 452 views zien dat theeliefhebbers op zoek zijn naar een thee reisbeker. Hopelijk  komt 2014 met nieuwe concepten om zo overal van ons lievelingsdrankje te kunnen genieten.

5. Dat mensen geïnteresseerd zijn in het zetten van een lekkere kop thee is zichtbaar door de 404 views van losse thee en theezakjes, welke zorgt nu eigenijk voor de beste thee?

6. Theefilters, theezakje voor losse thee. Met 318 views een mooie 6e plek die laat zien dat er gezocht wordt naar handige manieren voor het gebruik van losse thee.

7. Groene thee is vandaag de dag best ingeburgerd. Er is veel aandacht geweest voor alle voordelen over het drinken van een kop groene thee. Witte thee is daarentegen nog in opkomst, maar de 315 bezichtigingen van De nieuwe groene thee: witte thee laten zien dat witte thee terrein aan het winnen is.

8. Nog een voorbeeld dat mensen op zoek zijn naar manieren om losse thee te gebruiken. DIY project: theezakjes maken voor losse thee werd maar liefst 232 keer bekeken.

9. 10 thee eieren van nu komt met 216 bezichtigingen op een mooie 9e plaats.

10. De afsluiter van deze top 10 is het artikel De klok rond met 6 thee momenten. Met 205 views wordt het duidelijk dat mensen thee zien als een drankje dat de hele dag door gedronken kan worden.

schets theepot met kop

Wat meteen duidelijk wordt is dat jullie van ice tea houden! Ikzelf ook dus ook in 2014 zal deze dorstlesser weer voorbij komen. Wel ga ik kijken of ik ice tea wat meer aandacht kan geven. Misschien een wekelijks recept zo tegen het begin van het voorjaar/zomer. Jullie ideeën zijn natuurlijk ook welkom!

Om 2013 helemaal goed af te sluiten wil ik iedereen alvast een fijne jaarwisseling wensen! Mogen al je dromen in 2014 uitkomen en mogen er nog vele geniet momenten in het vooruitzicht liggen. Ook in 2014 zal ik jullie weer op de hoogte houden van alle thee ontwikkelingen. Mocht er iets jullie aandacht trekken op het gebied van thee laat het mij gerust weten! Ik schrijf graag over theeën, accessoires of evenementen waar een echte theeliefhebber blij van wordt.

Eén reactie to “Top 10 thee artikelen van 2013”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Top 10 thee artikelen 2014 | LoveForTea - 29 december 2014

    […] 2013 heb ik de 10 meest bezochte artikelen op een rijtje gezet. Vandaag ga ik hetzelfde doen en ik ben heel benieuwd naar de top 10 van […]

Geef een reactie

