30 days of tea overzicht

18 Dec

De 30 dagen zijn omgevlogen! Op 18 november ben ik begonnen met het vastleggen van dagelijkse theemoment en vandaag heb ik een overzicht voor jullie. Zo zijn in 1keer al mijn geniet momentjes te zien.

Ik was tijdens deze 30 dagen een beetje bang dat er nogal veel van hetzelfde voorbij zou komen, maar nu ik dit overzicht zie vind ik het eigenlijk wel meevallen. Natuurlijk zijn het geen hoogstandjes qua fotografie, maar ik vind het erg leuk om zo al mijn theemomenten van afgelopen maand te bekijken. Het leuke is dat ik mij elk moment nog kan herinneren. Misschien komt het doordat ik er een foto van genomen heb, zo wordt het toch wat minder een standaard moment van de dag.

Voor iedereen die ook zit te denken aan zo’n 30 dagen project, doen! Het is super leuk om te doen en als je na de 30 dagen het overzicht bekijkt heb je echt iets speciaals wat jouw representeert.

Zijn jullie al bezig om jullie eigen 30 dagen project te beginnen?

30 days of tea overzicht

5 Reacties to “30 days of tea overzicht”

  1. wendywie 15 februari 2014 bij 21:06 #

    Dit is op wendywie herblogd.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Webshops voor theeliefhebbers | LoveForTea - 20 februari 2016

    […] contact met mij opnam en thee toestuurde (zie deze shoplog), maar toen ik bezig was met mijn eerste 30 days of tea-reeks vond ik spontaan een theepakketje van ze op de mat met daarin een briefje hoe leuk ze het […]

  2. 30 days of tea is terug! | LoveForTea - 21 juli 2015

    […] vond het wel tijd worden om een vervolg te maken op mijn vorige 30 days of tea-reeks. Die stamt namelijk alweer uit 2013…hoog tijd dus voor een nieuwe reeks. Ook nu ga ik weer veel […]

  3. Tea Moments Februari 1 | LoveForTea - 8 februari 2014

    […] ik mijn 30 days of tea project zo leuk vond heb ik besloten om dit in een andere vorm verder te laten gaan. Namelijk in een 1 a 2 […]

  4. Top 10 thee artikelen van 2013 | Love for Tea - 31 december 2013

    […] leukste van het afgelopen jaar? Mijn 30 days of tea project. Ik vind het nog steeds leuk om het overzicht van al deze 30 geniet momenten te bekijken en eraan […]

Geef een reactie

