Review: Rooibos & Vanilla infusion

11 Dec

Deze thee kocht ik een tijdje geleden tijdens een middagje Amsterdam. Ik heb een beetje een zwak voor mooie verpakkingen vandaar dat ik deze dan ook niet kon laten staan. Ondanks mijn groeiende voorliefde voor losse thee toch een thee in een theezakje aan de collectie toegevoegd.

rooibos & vanilla marks&spencer


Winkel:
Marks&Spencer

Naam: Rooibos & Vanilla infusion

Thee soort: Rooibos

Vorm: Theezakje

Toevoegingen: Smaakmakers

Smaken: Vanille, chocolade


Eerste indruk: 
Zowel rooibos als vanille vind ik heerlijk. Ik hou van de mooie rode kleur van rooibos. Deze thee ruikt ook zo lekker naar rooibos: krachtig met een vleugje vanille.

Review: Erg lekkere krachtige thee. Er wordt op de verpakking gezegd dat er een romige karamel smaak aan zit en deze zoetigheid is erg lekker ondanks dat deze toch maar subtiel aanwezig is. Bij de ene slok proef je de vanille wat meer dan bij de ander. Toch blijft de smaak wat vlak. Rooibos is aanwezig en de vanille is subtiel aanwezig. Dat is het. Precies wat er op de verpakking staat, maar echt hangen blijft het niet. De smaak ben je vrij snel kwijt en ik hou er wel van als deze even blijft hangen. Toch is dit een prima rooibos thee om van te genieten op het werk of op school.

Waar te koop: Deze rooibos & vanilla infusion is te koop bij de Marks&Spencer in Amsterdam. Er zitten 20 zakjes in een pakje.

infusion foto rooibos vanille

2 Reacties to “Review: Rooibos & Vanilla infusion”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Thee ABC presenteert ‘V’ | LoveForTea - 6 februari 2016

    […] Een heerlijke smaak die aan thee kan worden toegevoegd. Zelf ben ik erg fan van de combinatie rooibos met vanille van Maya Tea of Marks & Spenser. […]

  2. Shoplog: Albert Cuyp, de Tuinen, Marks&Spenser | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] En toen kwam ik de Marks&Spencer tegen. Ik ben er eerlijk gezegd nog nooit binnen geweest dus ik was wel benieuwd. Als er thee te vinden is is het zo lastig om niks te kopen! Ook nu stond ik weer thee af te rekenen. Dit keer een Rooibos Vanille. […]

Geef een reactie

