30 days of tea #18

5 Dec

Het heerlijk avondje is gekomen…of nou ja eigenlijk vanavond pas natuurlijk. Ik ga eerlijk bekennen dat ik heel weinig Sinterklaas snoepgoed gegeten heb dit jaar. Een keer een aantal pepernoten en gisteravond wat schuimpjes, tumtumetjes en snoephartjes bij een Sinterklaas dobbelspel avond.

Naar mijn mening komt dit snoepgoed veel te vroeg in de winkels te liggen. Ik loop er dan ook altijd met een grote boog omheen met de gedachte dat ik dit pas mag kopen als het echt de tijd van Sinterklaas is. Maar tegen die tijd ben ik zo gewend om het snoepgoed links te laten liggen dat ik er na Sinterklaas pas achter kom dat ik weer een jaar moet wachten op de chocolade pepernoten, Sinterklaas schuimpjes en al het ander snoepgoed.

Ik had vanochtend dan ook het leuke idee om wat pepernoten te eten, omdat het vandaag natuurlijk 5 december is. Heb ik geen pepernoten in huis… Toen mijzelf maar getrakteerd op een lekker yoghurt ontbijtje en een kop Lady Earl Grey in bed. Ook lekker.

Image

Geef een reactie

