Review: Lady Earl Grey

30 Nov

In een eerdere shoplog konden jullie al lezen dat ik bij de Tuinen een Lady Earl Grey gekocht had. Deze kocht ik om in de ochtend mijn Darjeeling mee te vervangen. En het is zeker een goede keuze geweest!

Close up Lady Earl Grey

Merk: De Tuinen

Naam: Lady Earl Grey

Thee soort: Zwarte thee

Vorm: losse thee

De theebladeren: Mooi diep zwart en de vruchten zijn duidelijk aanwezig en zichtbaar.

Toevoegingen: Vruchten

Smaken: Citrusschil, lemonstukjes en sinaasappelstukjes

Eerste indruk: Je ruikt al meteen dat er citroen en limoen in zit, heerlijk die citrus geur. Ik houd erg van citrusvruchten, dus ik vind deze geur heerlijk. De diep zwarte kleur van de theebladeren is ook echt geweldig in combinatie met het ijsblauw.

Review: Een heerlijke zwarte thee met citrussmaak! Het is een geslaagde combinatie van een sterke thee met het frisse van citroen, citroen en sinaasappel. Heerlijk om de dag mee te beginnen of als je later op de dag een oppep momentje kunt gebruiken. Ik heb deze thee gekocht om mee wakker te worden en dat zal zeker lukken. Vooral heerlijk nu met het koudere weer en donkere ochtenden.

Waar te koop: Deze Lady Earl Grey is te koop bij de Tuinen voor € 2,99 (100gram).

Sfeerfoto Lady Earl grey

Wat is jouw favoriete thee om mee wakker te worden?

Eén reactie to “Review: Lady Earl Grey”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Shoplog: Albert Cuyp, de Tuinen, Marks&Spenser | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] gegaan. Ook daar kon ik de volgende twee theeën niet laten liggen. Zo nam ik bij De Tuinen een Lady Earl Grey mee. Mijn Darjeeling die ik altijd in de ochtend drink is bijna op dus ik wou graag een nieuwe […]

Geef een reactie

