30 days of tea #12

29 Nov

Dit weekend ben ik weer even bij mijn ouders en vanmiddag stond er een gezellige theeleut date met een vriendin van mij op het programma. Een aantal weken geleden is er in Dronten een thee, koffie en chocolade winkeltje geopend en die moest natuurlijk even bezocht worden om de thee te keuren.

Delicious Garden is een super leuk winkeltje waar je de heerlijkste bonbons kunt kopen. Ook is er een zitgedeelte waar je lekker kunt genieten van thee en koffie. Zo ook vanmiddag. Na net een hoosbui ontlopen te zijn waren we klaar om op te warmen met een kop thee. Maar dan komt het probleem van kiezen…voor welke thee gaan we vandaag eens? Groene thee is mijn favoriet dus koos ik voor een groene thee met cactus en vijg combinatie.

Super lekker en vooral super leuk waarin de thee geserveerd werd! Een handige brew machine en schenker in een. Je krijgt dus niet maar 1 kop thee, maar 2 redelijk grote. Ook word er alleen gebruik gemaakt van losse thee, daar houd ik van. Vind je dat de thee lang genoeg getrokken heeft dan zet je de brew/schenker op je theekop en door het gewicht van het water komt de geurige thee door het filter heen zo je theekop in. Wie nu nog niet geloofd dat thee drinken een echte belevenis is!

30 days of tea #12

Geef een reactie

