Shoplog: Albert Cuyp, de Tuinen, Marks&Spenser

26 Nov

Afgelopen vrijdag ben ik Amsterdam in geweest om even lekker rond te dwalen. Als eerste stond de Albert Cuypmarkt op het programma. Leuke markt, maar wat had ik het koud! Ik had van te voren al opgezocht of er toevallig een thee winkeltje was en ja! dat was er, namelijk de Peperbol.

Voor de winkel zelf stond alle thee al uitgestalt. Twee muurtjes vol met de heerlijkste smaak combinaties. Ook erg leuk was de sterrenbeeld thee. Mocht je dus opzoek zijn naar een leuk cadeautje voor een theeliefhebber dan is zo’n thee echt een aanrader. Naast thee hebben ze ook een heleboel kruiden, leuke serviezen, doosjes, thee accessoires en nog meer om zelf te gaan ontdekken. Natuurlijk verliet ik dit winkeltje niet zonder thee.

groene honing van de PeperbolZo kocht ik bij de Peperbol onder andere deze groene honing thee. Het gaat hier om gunpowder groene thee. Ik heb er al een kop van gezet en deze is echt heerlijk. Vooral een aanrader voor degene die voor het eerst groene thee drinken. Het zoete van de honing zorgt ervoor dat deze thee niet te bitter smaakt.

drop thee van de PeperbolOok kocht ik deze drop thee. Ik ben altijd al nieuwsgierig geweest naar thee met een drop smaakje. Ben benieuwd!

Tchai van de PeperbolIk probeer ook al geregeld thuis een lekkere Chai Tea te maken. Nog niet erg succesvol helaas, maar deze nieuwe Tchai mix gaat daar verandering in brengen. Daar ben ik van overtuigd! Na wat experimenteren in de keuken heb ik inderdaad een lekker Chai Tea recept gecreëerd.

Na rondgesnuffeld te hebben op de Albert Cuypmarkt ben ik richting centrum gegaan. Ook daar kon ik de volgende twee theeën niet laten liggen. Zo nam ik bij De Tuinen een Lady Earl Grey mee. Mijn Darjeeling die ik altijd in de ochtend drink is bijna op dus ik wou graag een nieuwe zwarte thee. Deze zwarte thee heeft een citrus/citroensmaak en is echt heerlijk! Echt een aanrader.

lady earl grey van de tuinenEn toen kwam ik de Marks&Spencer tegen. Ik ben er eerlijk gezegd nog nooit binnen geweest dus ik was wel benieuwd. Als er thee te vinden is is het zo lastig om niks te kopen! Ook nu stond ik weer thee af te rekenen. Dit keer een Rooibos Vanille.

Rooibos Vanilla van de marks&spencer

Na deze aankoop uitbarsting is het natuurlijk tijd om te proeven! Deze theeën zullen dan ook zeker terug komen op mijn blog.

4 Reacties to “Shoplog: Albert Cuyp, de Tuinen, Marks&Spenser”

  1. Lelie // A Bouquet of Buttons 26 november 2013 bij 14:02 #

    Wat een mooie verzameling. Mijn thee voorraad begint te slinken, tijd om op zoek te gaan naar lekker thee :)

    • Kayleigh 26 november 2013 bij 14:41 #

      Dan is de Tuinen zeker een aanrader. Naast losse thee hebben ze er ook theezakjes in mooie smaken :) maar blijf mijn blog in de gaten houden want binnenkort komt er een artikel online met leuke webshops :)

Trackbacks/Pingbacks

  1. Review: Lady Earl Grey | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] een eerdere shoplog konden jullie al lezen dat ik bij de Tuinen een Lady Earl Grey gekocht had. Deze kocht ik om mijn […]

  2. Review: Rooibos & Vanilla infusion | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] thee kocht ik een tijdje geleden tijdens een middagje Amsterdam. Ik heb een beetje een zwak voor mooie verpakkingen vandaar dat ik deze dan ook niet kon laten […]

Geef een reactie

