30 days of tea #9

26 Nov

Vandaag stond in het teken van school. Na een lange dag heb ik eindelijk 2 grote opdrachten af gekregen. Prestatie nr.1

Om tussendoor te ontspannen en mijn hoofd leeg te maken ben ik een rondje gaan hardlopen. De route een beetje aangepast et voilà, mijn snelste km en mijn snelste 5km. Prestatie nr.2

Een lange maar productieve dag, daar houd ik eigenlijk wel van. Niets is fijner dan een dag achter de rug hebben waarvan je weet dat je je werk af gekregen hebt. Daarna is het heerlijk om met een kop thee op de bank te kruipen en de avond rustig aan te doen. Gelukkig bracht mijn broertje vandaag mijn Thee van de Markt pakketje langs en kon ik een nieuwe thee uitkiezen om deze dag in stijl af te sluiten.

Een heerlijke witte champagne thee.

Afbeelding

Geef een reactie

