30 days of tea #6

23 Nov

Gister stond een bezoek aan de Albert Cuypmarkt op het programma. Daar heb ik een aantal heerlijke theeën gekocht bij de Peperbol. Daarna ben ik doorgegaan naar het centrum van Amsterdam en ook daar kwam ik twee theeën tegen die ik niet kon laten liggen.

Komende week komt hier een artikel van online, maar ik wordt nu al blij tijdens het maken van de foto’s. Heerlijk vind ik het om nu al te weten dat er een aantal super lekkere koppen thee op mij staan te wachten die ik mag gaan reviewen. EN…dat ik weer aan de slag kan om een perfecte Chai Tea thuis te maken!

Binnenkort meer!

Afbeelding

Geef een reactie

