30 days of tea #4

21 Nov

Vandaag staan er geen colleges op de planning, maar ik ga wel richting school om toch wat werk af te krijgen. Ik kan mij altijd beter concentreren als ik op school aan het werk ga dan als ik thuis aan de slag moet. Gelukkig ben ik er binnen het half uur.

Voordat ik vertrek verwen ik mijzelf nog even met een geniet momentje. Even mijn favoriete blogs af met een kop witte thee van de English Tea Shop en een blokje cappuccino chocolade (ok, misschien meer dan 1). Witte thee (lichte thee in het algemeen eigenlijk) vind ik heerlijk om wat later in de ochtend te drinken. Het is niet te zwaar, niet te heftig en fleurt je weer helemaal op voor de rest van de dag.

30 days of tea #4Wat is jullie favoriete thee om zo voor de middag van te genieten?

 

Geef een reactie

