30 dagen project: 30 days of tea

16 Nov

Na lang te hebben nagedacht heb ik besloten te beginnen met een 30 dagen project. Natuurlijk doe ik het liefst iets met thee tijdens deze 30 dagen. Uiteindelijk heb ik besloten om te beginnen met 30 days of tea.

30 days of tea

Wat houdt het precies in?

Ik heb aan verschillende dingen lopen denken, van elke dag een ander thee tentje aandoen tot elke dag een andere thee drinken. Helaas laat mijn studenten budget niet elke idee toe. Dus heb ik besloten om elke dag een theemoment vast te leggen. Een bepaalde thee kan dus vaker voorkomen, maar het gaat mij meer om het moment van de dag waarop ik heerlijk geniet van thee. Hopelijk kan ik zo laten zien dat thee altijd kan!

Maandag 18 november gaan mijn 30 dagen in en dan zal elke dag mijn theemoment online komen. Ik weet nog niet of dit elke dag op een vast tijdstip online komt, bijvoorbeeld ’s avonds, of dat ik deze op het moment zelf online zet. Hier ga ik de komende 2 dagen nog even goed over nadenken.

Het leuke aan een 30 dagen project is niet alleen dat je elke dag een dagelijks terugkomend moment leuk moet vastleggen, maar ook dat je aan het eind van de 30 dagen een leuk overzicht hebt van, in dit geval, de mooiste theemomenten.

Naast deze blog zijn mijn theemomenten ook te volgen via Instagram: kayleighks

Hopelijk kan ik jullie mooie foto’s laten zien!

Geef een reactie

