5x thee in de herfst

31 Okt

Na de herfststorm van afgelopen maandag is de herfst nu echt begonnen. Verkleurde en vallende bladeren, winterjas die de zomerjas vervangt en avonden die eerder invallen het hoort er allemaal bij. Waar ik mij op kan verheugen zijn die momenten met een kop warme thee op de bank samen met een goed boek of lekker series kijken onder een dekentje. Met het wisselen van de seizoenen wissel ik ook van thee. Ik merk dat ik in de herfst vaker een kop thee zet met die typische herfst ingrediënten: vanille, appel, peer, kaneel, spicy citrus of heerlijk geurende rooibos.

5x thee in de herfst

Pickwick Spiced Orange

Lekkere spicy thee met sinaasappel, kaneel en cactusvrucht. Laatst ontdekt bij de Xenos en erg lekker.

Herfst thee Pickwick Spicy Orange

Simon Levelt Herfstthee

Verwarmende thee met zoethout en kanel. Mmm..kaneel. Dat zorgt voor het echte herfstgevoel bij mij.

Herfst thee Simon Levelt

TheeExpress.nl Rooibos Sinaasappel Chai Tea

Rooibos thee met heerlijke herfst ingrediënten zoals: kardemom, gember, sinaasappelschil en aardbei (reminder aan de zomer).

herfst thee TheeExpress.nl thee

Pickwick Herfst

Nog een Pickwick thee, maar nu met appel en vanille. Lekker!

Herfst thee Pickwick

Thee van de Markt Orange Rooibos

Een lekkere rooibos thee met sinaasappel smaak. Niet meteen een krachtige herfstthee, maar op dagen dat de herfst even weg lijkt is deze heerlijk.

Herfst thee Thee van de Markt Orange rooibos

Mijn 5 favoriete herfst theeën kun je natuurlijk op mijn blog vinden, maar wat is jullie favoriete herfstthee? 

Eén reactie to “5x thee in de herfst”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Review: Sweet Apple | LoveForTea - 18 augustus 2015

    […] Benieuwd naar mijn 5 favoriete herfst theeën of 5 heerlijke theeën voor in de herfst? […]

Geef een reactie

