Review: Albert Heijn Cranberry Pomegranate

29 Okt

Merk: Albert Heijn Albert Heijn groene thee cranberry pomegranate

Naam: Green Tea Cranberry Pomegranate

Thee soort: Groene thee

Vorm: Theezakje

De theebladeren: Een grove variant van het theegruis

Toevoegingen: Vruchten

Smaken: Rozenbottel, cranberrysapgranulaat, granaatappelsapgranulaat, aroma’s (mmm niks geen tastbare/zichtbare toevoegingen, alleen maar geconcentreerd sap)

Eerste indruk: Bij het openen van het doosje komt je een lekkere zoete geur tegemoet. Toch is deze geur niet overweldigend. Wel vraag ik mij af in hoeverre je dit zoete terug zult proeven. Vaak vind ik dat een theezakje erg goed ruikt, maar dat deze qua smaak tegenvalt.

Review: Hier was ik al bang voor. De smaak van de cranberry’s en de granaatappel zijn ver te zoeken. Als ik moest kiezen dan zou ik zeggen dat de cranberry’s af en toe wel eens bovenkomen. Jammer, groene thee met granaatappel kan namelijk zo lekker zijn. Deze thee is toch eerder een groene thee met een zacht fruitig karakter. Niet verkeerd om te drinken, maar wel een tegenvaller als je voor de cranberry en granaatappel smaak gaat.

sfeerfoto AH cranberry pomegranate

Verpakking: De verpakking vind ik eerlijk gezegd wel wat hebben. Het is een kartonnen doosje met een deksel dat je kunt open klappen. De vormgeving spreekt mij ook wel aan, vanwege het rustige design en de mooie granaatappel afbeelding. Wel vind ik het afgebeelde theezakje ietwat misleidend. Op deze grafische weergave zijn de bladeren en de toevoegingen goed van elkaar te onderscheiden wat bij het echte theezakje niet het geval is.

Waar te koop: Deze groene thee  melange met cranberry en pomegranate is te koop bij de Albert Heijn voor € 1,35. In 1 pakje zitten 20 eenkops-zakjes.

2 Reacties to “Review: Albert Heijn Cranberry Pomegranate”

  1. evivandengoor18 3 november 2013 bij 20:59 #

    Wauw leuk! Je schrijft leuk! Kan niet ophouden met lezen!

Geef een reactie

