Griezelen met een Halloween high tea

17 Okt

Zodra de herfst zijn intrede gedaan heeft komt mijn stemming in een dipje terecht. Ik moet mezelf altijd even dwingen om te denken aan al de leuke en gezellige dingen die de herfst, maar ook de winter met zich mee brengen. Dat begint als ik de folders zie waarin Halloween een groot thema is. Op zulke momenten vind ik het echt jammer dat Halloween hier niet zo leeft als in Amerika. Mij lijkt dit feest echt geweldig! Komt misschien door de Fright Nights in Walibi (vooral nadat ik er vorig seizoen gewerkt heb), maar griezelen is echt iets voor mij. Daarom ben ik opzoek gegaan naar leuke ideetjes voor een Halloween high tea. Gezellig griezelen met lekkere hapjes.

Pompoen met gezicht

Hapjes

Lekkere hapjes mogen natuurlijk niet ontbreken. Ga voor cupcakes, koekjes, sandwiches en fruit en geef deze een Halloween twist, zoals:

  • Pompoen cupcakes (zowel pompoen smaak als pompoen vorm)
  • Banaan spookjes
  • Marbled eggs
  • Vleermuis sandwiches
  • Aardbei spookjes

Vergeet ook niet de stekertjes en cupcake vormpjes in Halloween sfeer.

halloween collage

Decoratie

Naast griezelig lekkere hapjes is een griezelige decoratie ook een must tijdens deze high tea. Dim het licht en ga voor kaarsen om zo de juiste sfeer te creëren. Decoreer de tafel met zoete appel kaarsjes, een scary pompoen en leg op ieders bordje een zwarte roos. Een mooi schikking zal ook erg goed op de tafel staan.

Je zou er zelfs nog een dresscode aan vast kunnen hangen. Dit hoeft niet meteen een vol kostuum te zijn, want een paar accessoires doen de trick ook al.

halloween deco collage

Ik ga aan de slag met het organiseren van mijn Halloween high tea!

Bron afbeeldingen: de-hovenpassage.nl, xenos.nl, koek-it.nl, kinderfeest.nu, Pinterest

Geef een reactie

