Shoplog: Primula Tea Flowers

7 Sep

Ook tijdens de vakantie moet ik natuurlijk thee winkeltjes in, zo ook toen ik een paar weken geleden in Amerika was. Gelukkig kwam ik een leuk winkeltje tegen waar natuurlijk een souveniertje gekocht moest worden. Dit werd een doosje met 8 theebloemen voor 9,99 dollar.

verpakking primula theebloemen

In dit doosje zitten 8 apart verpakte bolletjes in de smaken Jasmine, Vanilla, Pomegranate en Acai Berry. Vier smaken waar ik gek op ben. De theebloemen zitten in een stevig doosje met een mooie opdruk. Op elke aparte theebloem verpakking staat ook een afbeelding van deze bloem. Niet een klein stickertje, maar echt over de gehele verpakking.

verpakking primula tea flower

Ik ben erg benieuwd naar deze smaken, vooral omdat dit echt favorieten van mij zijn.

Mocht je ook fan zijn van theebloemen dan zijn de varianten van Newby Teas en Sensatea zeker het proberen waard!

4 Reacties to “Shoplog: Primula Tea Flowers”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Een fleurige manier van thee zetten: Blooming Tea | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] Ondertussen is er nog een review online gekomen van een Sensatea theebloem, maar ook een van Newby Teas en een shoplog van Primula Tea Flowers. […]

  2. Review: Delightful yellow blooming tea | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] Je kunt op een zondag ook heerlijk genieten van de theebloemen van Newby Teas en Primula. […]

  3. Review: Theebloem Newby Teas | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] Andere theebloemen die ik kan aanrader zijn die van Sensatea en Primula. […]

  4. Ontdekt: Primula Tea | Love for Tea - 28 november 2013

    […]  hele tijd geleden kwam er in een shoplog een doosje theebloemen voorbij die ik in Amerika gekocht had. Het is een doosje met 8 theebloemen […]

Geef een reactie

