Shoplog: Thee van de Markt bestelling

27 Jun

Laatst schreef ik al over de leuke webshop TheevandeMarkt.nl. Hier moest ik natuurlijk een bestelling plaatsen, want wat zag ik al een boel heerlijke theeën voorbij komen. Ik plaatste mijn bestelling op een zaterdag en dinsdagavond kon ik al heerlijk genieten van een lekker kopje thee. Hierbij mijn bestelling.

Vergeten jullie de 15% kortingscode niet? Deze is tot 31 augustus geldig!

Hibiscus theeAls eerste bestelde ik deze Hibiscus thee. Ik las dat deze ook erg lekker is om koud te drinken. Hier ga ik dus zeker een keer een lekkere ice tea van maken. Deze kruidenthee heeft een hoog aandeel aan fruitzuren en is een verfrissende thee.

Edit: Van deze thee kun je ook een heerlijke hibiscus ice tea maken!

China jasmin witte theeDeze witte thee met jasmijn lijkt mij heerlijk. Deze heeft een zachte smaak en wordt maar in kleine hoeveelheden geproduceerd.

groene thee met goji acaiDeze smaak stond al meteen op mijn lijstje. Groene thee met het goede van Goji- en Acai bessen moet gewoon een perfecte combinatie zijn. Naast deze bessen zitten er in deze verfrissende thee nog rozenbottel, appel, hibiscus, framboos en granaatappelbloesems.

zwarte vruchten theeOm van bijna elke theesoort wat te bestellen kon de zwarte thee niet ontbreken. Ik ben gek op Lychee, vandaar dat ik deze thee dan ook moest proberen. Deze zwarte thee zit vol met heerlijke vruchten en bloesemblaadjes.

Edit: Deze Magic Lychee is een aanrader! Lees snel waarom.

Op elk van deze verpakkingen staat precies wat de perfecte watertemperatuur voor de thee is en hoe lang deze moet trekken. Handig, want zo weet je zeker dat je een lekker koptje thee zet.

thee eierenNaast thee zaten er ook wat thee eieren bij mijn bestelling. Het huisje heb ik zelf besteld, maar de andere twee zaten extra bij mijn bestelling. Ik ben echt helemaal verliefd op het huisje, hoe cute! En met handig schaaltje zodat de thee niet op je tafel loopt. Om de losse thee erin te doen klap je het dak open. Erg leuk in een doorzichtig glas. Ook met de twee andere thee eieren ben ik erg blij.

zakjes losse theeNaast de extra thee eieren zaten er ook nog 4 extra zakjes thee bij mijn bestelling. De smaken zijn: Rooibos Orange, 1001 nacht, Oase of Senses en lente thee. 2 zwarte theeën, een groene thee en een rooibos. Dat rooibos orange erbij zit vindt ik erg leuk. Ik was erg aan het twijfelen of ik deze zou bestellen. Nu kan ik deze thee alsnog proberen. Oase of Senses heb ik al geproefd en deze is erg lekker. Ook hier staat op elk etiket de watertemperatuur, zettijd en hoeveelheid vermeld.

Naast de thee en de thee eieren heb ik ook nog 2 blikken besteld, maar deze vond ik niet zo interessant om te fotograferen.

Mijn voornemen om meer losse thee te gaan drinken gaat zeker lukken. Ik merk ook dat ik steeds vaker losse thee gebruik om thee te zetten en de zakjes laat staan.

Hebben jullie al een bestelling geplaatst bij Thee van de Markt?

5 Reacties to “Shoplog: Thee van de Markt bestelling”

  1. Clarien 27 juni 2013 bij 18:24 #

    Hi Kayleigh, wat leuk dat jij de producten van theevandemarkt ook hebt ondekt! Ik ben zelf al jaren theedrinker en bestel sinds kort ook geregeld bij deze firma. Erg leuk dat jij ook de proefzakjes hebt gekregen het is altijd weer een verassing welke nieuwe smaken ze erbij doen om te proberen!

  2. Jiska Sanders-van Soest 27 juni 2013 bij 14:21 #

    Goed dat je me herinnert! Ga ik vanavond eens voor zitten….

Trackbacks/Pingbacks

  1. Webshops voor theeliefhebbers | LoveForTea - 20 februari 2016

    […] hart. Niet alleen was dit het eerste bedrijf die contact met mij opnam en thee toestuurde (zie deze shoplog), maar toen ik bezig was met mijn eerste 30 days of tea-reeks vond ik spontaan een theepakketje van […]

  2. Homemade Hibiscus ice tea | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] in kan – 2 eetlepels + 1 theelepel losse thee Hibiscus (Ik gebruikte de hibiscus thee van Thee van de Markt) – 1 eetlepel + 2 theelepels […]

  3. Review: Magic Lychee | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] kwam de shoplog van mijn Thee van de Markt bestelling online en vandaag is het tijd voor een […]

Geef een reactie

