15% korting bij TheevandeMarkt.nl

20 Jun

Deze kortingscode is helaas niet meer te gebruiken. Voor iedereen die gebruik heeft gemaakt van de 15% korting actie, veel drinkplezier!

Vandaag heb ik iets leuks voor jullie! Begin deze week schreef ik over de webshop van Thee van de markt en nu mag ik jullie een kortingscode aanbieden waarmee je 15% korting krijgt op je bestelling bij TheevandeMarkt.nl!

Wil je gebruik maken van deze leuke actie? Vul dan bij het afrekenen de code lovefortea in.
Let op: deze kortingscode is gelding tot 31 augustus 2013.

Natuurlijk lees ik graag wat jullie besteld hebben.

Hier nog wat inspiratie.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

5 Reacties to “15% korting bij TheevandeMarkt.nl”

  1. Jolanda 24 augustus 2013 bij 14:19 #

    Ik heb net 3 zakjes groene thee besteld. Ik had al eerder een aantal zakjes besteld, vind de losse thee hier heerlijk! Kortingcode gebruikt, bedankt

  2. stella 21 augustus 2013 bij 14:55 #

    bedankt voor de tip. ik ben de laatste tijd meer losse thee gaan drinken en kopen, maar had nog geen bewaarblikken ervoor. dus die heb ik nu bestelt.

  3. cellamaassen 21 juni 2013 bij 09:24 #

    Leuk! volgende week eens kijken!

  4. Jiska Sanders 20 juni 2013 bij 11:21 #

    Wat leuk dat je blog opgemerkt is en dat ze er een kortingsactie aan verbonden hebben! Ik had al gekeken en zat al te twijfelen om te bestellen….. dit is een leuk duwtje in de rug ;)

Trackbacks/Pingbacks

  1. Shoplog: Thee van de Markt bestelling | Love for Tea - 27 juni 2013

    […] jullie de 15% kortingscode niet? Deze is tot 31 augustus […]

Geef een reactie

