Ontdekt: Theevandemarkt.nl

17 Jun
Advertorial

Een tijdje geleden werd ik gewezen op een erg leuke thee webshop, genaamd Thee van de Markt. Ik heb natuurlijk een kijkje genomen en wil dit theekraampje graag met jullie delen.

Thee van de Markt logo

Theeliefhebbers uit het Noorden van het land kennen Thee van de markt misschien al wel. Wat ik erg leuk vindt is dat deze thee ook echt op de markt te krijgen is. Het begon allemaal met een marktkraam op de weekmarkten in het Noorden, waaronder Leeuwarden. Zelf heb ik 4 jaar, voor mijn studie, in Leeuwarden gewoond. Helaas ging ik nooit naar de markt en ben ik dit leuke kraampje hierdoor misgelopen. Dat terwijl ik zo goed als in het centrum woonde! Gelukkig is er dan altijd nog de webshop.

Je vindt hier een hele uitgebreide collectie aan thee. Zwarte, groene, witte, fruit en zelfs biologische thee. De namen die aan de theeën gegeven zijn vind ik echt geweldig. Zo is er een “fruit melange Opa’s Fruittuin” een ” groene thee Goede Morgen” en “zwarte thee Oolong Pink Beauty”. Van die namen word je al vrolijk. Liefhebbers van drop thee, Sinterklaas thee of Oostfriese zwarte thee zijn bij Thee van de Markt ook aan het juiste adres.

Oolong vruchtentheeNaast thee kun je hier ook thee accessoires krijgen. Theepotten, thee eieren, bewaarblikken en zelf speciale thee thermometers. Zo weet je precies wanneer het water de perfecte temperatuur heeft voor het zetten van jouw favoriete thee. Het allerleukste vind ik nog wel dat er naast thee en thee accessoires heerlijke lekkernijen verkocht worden. Bij de thee horen namelijk allerlei lekkere chocolaatjes en nougat, en die vind je hier dus ook! Nog meer genieten.

blauw theesetjeOok het zoeken naar een cadeau voor een theeliefhebber is makkelijker geworden. Thee van de markt heeft namelijk theeboeketten. Dit is een goed gevuld boeket met daarin verschillende theesmaken, lekkernijen en een thee ei. Een bosje thee in plaats van een bosje bloemen.

Ik hoop dat jullie een kijkje gaan nemen op deze webshop of dat jullie eens langs gaan op de markt. Ik heb mijn bestelling al geplaatst!

2 Reacties to “Ontdekt: Theevandemarkt.nl”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Shoplog: Thee van de Markt bestelling | Love for Tea - 27 juni 2013

    […] schreef ik al over de leuke webshop TheevandeMarkt.nl. Hier moest ik natuurlijk een bestelling plaatsen, want wat zag ik al een boel heerlijke theeën […]

  2. 15% korting bij TheevandeMarkt.nl | Love for Tea - 20 juni 2013

    […] heb ik iets leuks voor jullie! Begin deze week schreef ik over de webshop van Thee van de markt en nu mag ik jullie een kortingscode aanbieden waarmee je 15% korting krijgt op je bestelling bij […]

Geef een reactie

