Shoplog: DE bestelling

2 Jun

Een tijd geleden schreef ik over de mogelijkheid om DE punten te sparen en dat je hier leuke thee en koffie artikelen van kunt kopen. Ook liet ik jullie mijn wenslijstje zien. Met dank aan oma heb ik bijna dat hele lijstje kunnen aanschaffen! En dat voor maar €9,45!

Complete DE bestelling

Mijn voornemen om meer losse thee te gaan drinken heb ik maar meteen met beide handen aangegrepen. Zoals jullie hier zien heb ik alleen maar losse thee gekocht. Waar ik vooral benieuwd naar was was de Sencha groene thee. Hier hoorde en las ik vaak over dat dit hele lekkere groene thee is, vandaar dat deze dan ook niet kon ontbreken.

Sencha groene thee

Naast een mooi blik, waar je de thee goed luchtdicht in kunt bewaren, ziet de losse thee er ook erg goed uit. Ik moet eerlijk bekennen dat als ik nu een theezakje zie met thee dat ik het er maar een beetje magertjes vind uitzien. Al dat gruis, vergeleken met dit! Natuurlijk heb ik meteen die avond een kop Sencha thee gehad. Review van deze Sencha staat online!

Omdat ik echt een groene thee fan ben, heb ik bijna alleen maar groene thee besteld. Zo ook van de Pickwick zelf. Ik heb gekozen voor de Pickwick leaf tea Gentle Green. Groene thee in combinatie met verschillende bloesems. Zoals de naam al doet vermoeden is dit een milde groene thee. Naast groene jasmijn thee zit er nog goudsbloem, korenbloem, roos en saffloer in. Ik hoop dat we deze leaf tea lijn binnenkort ook in de winkels kunnen kopen.

Pickwick loose leaf gentle green

Omdat ik niet alleen maar groene thee drink heb ik ook een box gekocht met verschillende smaken. Ok toegegeven, ook hier zitten een paar zakjes Sencha thee in. Toch heb ik deze box ook gekocht voor de andere theeën die erin zitten. Chai tea en rooibos, heerlijk!  Ook zit er, volgende Tea Forte, de Champagne of teas in de box. Estate Darjeeling moet ik dan ook zeker proberen. Deze box is ook erg leuk om cadeau te geven. In elk zakje zit genoeg losse thee om een heerlijke kop thee mee te zetten. In totaal zitten er van elke smaak 3 zakjes in. Ondertussen is er een review van de Moroccan Mint online gekomen.

World of teas cadeau box

Last but not least, de Kati mok! Hier zag ik erg naar uit. Een super handige mok voor het bereiden van thee met losse theebladeren. Ik gebruikte eerst altijd een thee-ei, maar nu ik deze heb vind ik het zeefje wel erg fijn. De mok heeft een dubbele wand, waardoor je je handen niet brand aan de hete mok. Vooral als liefhebber van thee drinken terwijl het nog goed heet is is dit ideaal. Het handige dekseltje zorgt er ook niet alleen voor dat de thee warm blijft tijdens het trekken, maar daarna kan je deze ook gebruiken om het zeefje in te leggen. De afbeelding die erop staat vind ik echt geweldig.

Kati mok

Het bestellen op de Douwe Egberts website is erg eenvoudig. Ook het gebruik van je punten kost geen extra tijd en moeite. Bij elk product op de website staat naast de prijs ook het aantal punten vermeld. Zo weet je dus precies hoeveel punten je nodig hebt. Bij het betaal proces klik je aan dat je met punten wilt betalen, je typt in hoeveel punten je wilt inleveren en dan krijg je het resterende bedrag te zien wat je nog moet betalen. Hierna moet je je bestelformulier uitprinten, ondertekenen en met de punten opsturen. Binnen een paar dagen had ik mijn bestelling al in thuis!

Hebben jullie ooit wel eens iets met DE punten gekocht?

9 Reacties to “Shoplog: DE bestelling”

  1. Danique 11 juni 2013 bij 20:26 #

    De pickwick Gentle Green losse thee kun je al in de winkels kopen! Heb hem in maart bij de Albert Heijn gekocht!

  2. Treasures of Beauty 5 juni 2013 bij 10:52 #

    Tea addict! haha die theetjes lijken me heerlijk

  3. cellamaassen 4 juni 2013 bij 16:55 #

    wat een leuke spulletjes, en leuk die mok!

  4. Lelie 2 juni 2013 bij 14:30 #

    Wat een heerlijke bestelling, hmmm

Trackbacks/Pingbacks

  1. Kati, mijn favoriete theemok | LoveForTea - 10 oktober 2015

    […] vanwege het design, maar ook omdat deze zo verrekte handig is. Deze mok is lang geleden in een DE shoplog op mijn blog verschenen, maar is daarna erg afwezig geweest. Tijd dus om een artikel aan […]

  2. Tea Forte Moroccan Mint Green Tea | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] niet kan zeggen dat de Tea Forte Moroccan Mint ook niet voor mij bestemd is. Ik kocht deze bij de Douwe Egberts en kwam in een verpakking met nog vier andere theeën. Toch moet ik eerlijk zeggen dat toen ik de […]

  3. Review: Sencha thee | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] van deze heerlijke Sencha groene thee. Tijd dus om deze met jullie te delen. Ik kocht deze bij de Douwe Egberts en ik ben door deze thee zo goed als afgestapt van de theezakjes. Ook voor de niet-theedrinkers of […]

  4. De thermosbeker voor de theeliefhebber | Love for Tea - 15 oktober 2013

    […] geluk dat ik een filter heb die precies op mijn thermo beker past. Dit filter is afkomstig van mijn Tea Forte Kati mok die ik een poos geleden bij de DE bestelde. Heb je geen filter die op je reisbeker past niet […]

Geef een reactie

