Ontdekt: Hotsoup.nl

16 Apr

Afgelopen weekend schreef ik een artikel over Chakra thee. Tijdens de zoektocht naar meer informatie over Chakra’s kwam ik terecht op een erg leuke thee website, Hotsoup.nl

Hotsoup.nl

Deze website heeft een zeer uitgebreid assortiment aan theeën. Niet alleen losse thee, maar ook theebloemen zijn goed vertegenwoordigd. Met deze theebloemen is het ook allemaal begonnen. Naast thee vind je hier o.a. ook theepotten, glazen, filters, theeblikken en hele mooie tetsubins. Echt een bezoek waard!

De prijzen zijn ook erg aantrekkelijk. Zo heb je bijvoorbeeld al 8 Mystery theebloemen voor maar €9,95 of een Mega theebloemen refill met 24 theebloemen voor €29,95! Ik ben echt blij dat ik deze webshop gevonden heb moet ik zeggen. Natuurlijk heb ik ook meteen een verlanglijstje gemaakt.

Hapinezz theebloem

De Happinezz theebloem. Deze afbeelding maakt mij al helemaal happy. €9,95 voor 8 stuks.

reisbeker voor losse thee

Een reisbeker voor losse thee! Ik ben om, deze moet ik hebben. Ik heb mijzelf voorgenomen om meer losse thee te gaan drinken en aangezien ik de hele dag door thee drink is dit super handig voor onderweg. €22,32

Tanyang gongfu Rode goudtip

Oranje thee kan natuurlijk niet achterblijven. Dit is Tanyang Gongfu Rode Goudtip. Een thee voor de troonswisseling zou ik zeggen. €7,85 voor 50 gram.

Kleine glazen theepot met hengsel

Deze vind ik ook zo geweldig! Een theepot voor 350ml thee met daarbij een blikje theebloemen. Beter kan niet. €19,95

Als echte theeliefhebber moet je deze website even bekijken. Ik weet zeker dat je meteen een lijstje hebt met wat je wilt bestellen.

Wat vinden jullie van deze webshop?

Eén reactie to “Ontdekt: Hotsoup.nl”

  1. cellamaassen 17 april 2013 bij 10:51 #

    ziet er wel supermooi uit in je theepot zon theebloem!

Geef een reactie

