DE punten, wie spaart ze nog?

2 Apr

Kennen jullie ze nog, de spaarpunten van DE? Ik weet niet beter dan dat wij deze punten van de Pickwick theedoosjes haalden en in een klein tinnen busje stopten. Ook mijn oma spaart ze. En van deze punten hebben wij best leuke dingen gehaald bij Douwe Egberts. Een tijdje geleden herinnerde ik mij deze punten weer en ik was wel benieuwd wat er tegenwoordig van gekocht kan worden

DE waardepunten

Waar vind je deze DE waardepunten?

De waardebonnen kun je knippen uit de verpakkingen van Douwe Egberts, Pickwick en L’OR espresso. De hoeveelheid punten staat op de waardebon.

Wat kan ik met deze punten?

Met deze punten kun je sparen voor korting op koffie- en theeproducten en de leukst accessoires. Voor elke 200 punten krijg je €1,- korting. Dit klinkt niet veel, maar uit ervaring weet ik dat de punten snel kunnen oplopen. Wij gebruiken deze punten ook niet maandelijks. Het kan zo 2 jaar duren voordat wij onze punten gebruiken. Het mooie is dan ook dat de punten onbeperkt geldig zijn.

Als je veel punten in een keer wilt inleveren moet je zelf bundeltjes van 1000 punten maken. Heb je een Douwe Egberts&meer klantenkaart dan kan je je punten ook op je account bij laten schrijven. Geen gedoe meer met punten bundeltjes.

Puntentabel

200 punten = €1,-
500 punten = €2,50
1000 punten = €5,-
2000 punten = €10,-

Ik ben dus ook meteen in de kast gedoken opzoek naar ons tinnen blikje. En deze zat gelukkig goed vol. Enthousiast ben ik aan het tellen gegaan en kwam tot de ontdekking dat wij alweer rond de 2000 punten zitten. Met in het achterhoofd dat mijn oma deze punten ook spaart ben ik meteen de DE webshop op gegaan. Hierbij mijn verlanglijstje.

thee karaf

Deze geweldige theezetter. Het is een glazen karaf met hoes en zeefje voor de losse thee. Deze karaf heeft de inhoud van ongeveer 1 liter. Prijs €59,- of 11800 punten.

tea forte collectie boxTea forte variatie box, Herbal Retreat genaamd. Deze box bevat 15 losse theevarianten. 1 zakje staat voor 1 kop thee. Prijs €12,- of 2400 punten.

Kati mokDit is echt de nr.1 van mijn lijstje, de Kati mok. Dit is een mok speciaal voor losse thee. Het is een dubbelwandige mok en heeft een roestvrijstalen theefilter. Prijs €12,95 of 2590 punten.

african solstice theeEen rooibos thee met vanille van tea forte. Dit is een losse thee en dus perfect te combineren met de Kati mok. Dit blik bevat 100gram losse thee. Prijs €15,- of 3000 punten.

sencha groene thee

Een groene thee waar ik veel goede verhalen over hoor en ik dus gewoon echt moet proberen. Als ik moet kiezen tussen deze en de rooibos wordt het echt deze groene thee. Ook dit is een losse thee. Prijs €15,- of 3000 punten.

Ik ga binnenkort zeker even langs oma en dan ga mijzelf trakteren op deze geweldige producten!

Sparen jullie al DE punten?

4 Reacties to “DE punten, wie spaart ze nog?”

  1. Jewelyz 3 april 2013 bij 19:34 #

    Oh die Kati mok is erg leuk! Ik gebruik ook veel losse thee en dan is dat perfect.
    Ik heb heel veel van die DE punten maar nog nooit gebruikt… *Gaat meteen tellen* hihi.

  2. Wieteke 2 april 2013 bij 18:49 #

    Ooooooh wat een leuke theecadeautjes! Ik heb thuis ook een theepot met filter en het is echt een superding:) En die van de DE ziet er ook geweldig uit!

  3. cellamaassen 2 april 2013 bij 13:55 #

    Oh wauw, wij hebben ook nog n doos vol punten in de keuken! nu hebben we koffiepads van een goedkoop merk, maar vroeger hadden we die koffiepakken met de punten.. en die mocht ik dan ook echt niet weggooien zonder eerst t punt uit te knippen!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Shoplog: DE bestelling | Love for Tea - 2 juni 2013

    […] tijd geleden schreef ik over de mogelijkheid om DE punten te sparen en dat je hier leuke thee en koffie artikelen van kunt kopen. Ook liet ik jullie mijn wenslijstje […]

Geef een reactie

