Afbeelding

All I really want to do is…

21 Mrt

All I want is...

 

Deze tekst kwam ik tegen op Pinterest en ik was geshockt hoe ik mij op dat moment voelde. Ik had meteen een gevoel van, Ja dit wil ik de rest van mijn leven doen. Ik wil absoluut niet lui overkomen, maar heeft iedereen niet zo’n droom? Wat zou ik het heerlijk vinden om de wereld over te reizen, nieuwe culturen mee te maken en ervan te leren, geweldige/mooie/inspirerende/ontroerende boeken te lezen, overal de heerlijkste thee drinken en hier over schrijven. Als iemand de vacature hiervoor tegenkomt laat mij het dan alsjeblieft weten!

Hebben jullie ook zo’n droom waarvan je weet dat het bij een droom blijft, maar als je eraan denkt helemaal blij wordt?

Eén reactie to “All I really want to do is…”

  1. Eline 21 maart 2013 bij 14:27 #

    Oh heerlijk, ik meld me ook alvast aan! Ik kan nog niet kiezen tussen mijn dromen…

Geef een reactie

