Review: Groene thee met vanille

19 Feb

Mijn absolute favoriet!! Deze groene thee met vanillesmaak kwam ik tegen in Londen toen ik daar woonde voor stage. En dat gewoon bij de Aldi. Elke dag dronk ik wel een kop van deze thee. Ook op stage had ik al een pakje staan, want ja ook daar kon ik niet zonder. Toen ik weer terug naar Nederland ging na mijn stage had ik geen pakjes meegenomen. Ik kocht deze thee altijd bij de Aldi en die hebben wij hier ook. Op goed geluk ging ik dus terug zonder deze thee in mijn koffer. En ja ik had geluk!! :)

groene thee met vanillesmaak

De geur van deze thee vind ik al geweldig. Een heerlijke vanille geur. Ja je moet ervan houden, dat geef ik toe. Persoonlijk vind ik het heerlijk. Geurkaarsen zijn bij mij ook altijd 9 van de 10 keer vanille. Ook als je niet echt houdt van vanille zou je deze thee toch eens moeten proberen. De geur is namelijk veel sterker dan de smaak.

Zet je de groene thee op de juiste manier dan krijg je een heerlijke zachte groene thee. Niks geen bitter. De vanille zorgt voor een groene thee met een aangenaam karakter. Zeker voor de gene onder ons die niet echt fan zijn van groene thee is dit een aanrader.

groene theeHeeft een van jullie deze thee al eens geprobeerd? Wat vond jij ervan?

Geef een reactie

