Review: appel thee

14 Feb

Op stage ben ik gelukkig niet de enige die de hele dag door thee drinkt. Ook daar zijn genoeg mede thee drinkers en dat betekent dat er genoeg thee te vinden is op kantoor. Vorige week had ik zin in iets anders dan mijn gebruikelijke groene thee. Na wat gezoek vond ik een thee die ik nog nooit geprobeerd had, namelijk appel thee.

Appel thee van PickwickDe appel thee van Pickwick is zeker een thee die ik vaker ga drinken. Wat een frisse smaak! Het smaakt alsof je een hap uit een appel neemt. Ook blijft de smaak hangen, wat niet geheel onbelangrijk is. Deze lekkere appel thee is geschikt voor als je een kopje voorjaar nodig hebt, en wie heeft dat nou niet nodig in deze tijd van het jaar!.

Hebben jullie deze thee al eens geprobeerd, en wat vonden jullie ervan?

Afbeelding: douweergbertsenmeer

2 Reacties to “Review: appel thee”

  1. Kayleigh 20 mei 2015 bij 11:47 #

    Hoi Diana,
    Als het goed is is deze appel thee nog wel in combinatiedoosjes verkrijgbaar. Of ze nog echt als apart doosje verkrijgbaar zijn durf ik niet te zeggen.

  2. Diana Tullemans-Vossen 20 mei 2015 bij 10:32 #

    Is inderdaad een lekkere frisse thee, maar helaas niet meer verkrijgbaar? Of heb je misschien een goed alternatief hiervoor?

Geef een reactie

