Tea Love

8 Feb

Naast schrijven over thee vind ik het heerlijk om het internet rond te struinen opzoek naar leuke thee afbeeldingen. Ik ben van plan om deze hier geregeld terug te laten komen, maar alle afbeeldingen zijn te vinden op mijn Pinterest account. Ja ik ben echt een Pinterest fan. Heerlijk om daar rond te kijken om zo de meest geweldige dingen tegen te komen. Ook een leuke manier om meer over iemand te weten te komen. Een beeld zegt meer dan duizend woorden.

Voor degene die ook op Pinterest zitten, ik heb een speciaal thee bord. Kan niet zonder natuurlijk. Ik probeer hier zo veel mogelijk thee gerelateerde afbeeldingen te verzamelen. Ik zou het leuk vinden als je dit bord zou volgen : )

Tea love collage

Geef een reactie

