De klok rond met 6 thee momenten

5 Feb

Voor de kruidenthee liefhebbers onder ons heeft Pickwick een leuk concept. Voor elk moment van de dag heeft Pickwick de perfecte thee. Van opstaan, naar sporten tot het weer terug je bed induiken, Pickwick heeft de thee die jouw dag ondersteunt. Deze serie heet Herbal Goodness en is een goede set van Douwe Egberts. Door het aanbieden van thee voor ieder moment van de dag geven zij consumenten de mogelijkheid om de hele dag door Pickwick thee te drinken. Deze thee is ook nog eens 100% natuurlijk. Goed voor de omzet dus.

Pickwick heeft een speciale thee ontwikkeld voor de volgende momenten van de dag

Herbal Goodness momenten

Sleep

Als je wat hulp nodig hebt met het slapen is ‘Slaap lekker’ thee met kamille, valeriaan en lavendel wat voor jou. Volgens Pickwick ondersteunt deze thee een goede nachtrust. En iedereen weet dat een goede nachtrust belangrijk is voor een energieke dag. Cafeïne is dan ook niet in deze thee te vinden.

Work

Deze thee ondersteunt je concentratie vermogen. Perfect voor op je werk of tijdens school. Ginseng, guarana en groene thee zorgen voor de concentratie die je soms kunt gebruiken om je huiswerk af te krijgen of de deadline van een rapport te halen.

Love

Een zinnenprikkelende melange van rozenblaadjes en ginseng, aldus Pickwick. Liefde en Passie, zoals deze variant genoemd is, lijkt mij perfect voor een rust momentje tussen afspraken door.

Care

Een gezonde levensstijl is belangrijk om je vitaal te voelen en het beste uit je dag te halen. Deze weerstand thee met echinacea en gember zorgt ervoor dat je door kunt gaan met je dag, ook als het regent. Ook deze variant is cafeïnevrij.

Eat

Spijsvertering problemen? Probeer dan deze thee met munt, venkel en brandnetel. Deze spijsvertering ondersteunende thee zorgt voor verlichting. Deze thee is ook cafeïnevrij.

Relax

Hier vind dan iets raars plaats. Er is geen speciale relax thee binnen deze serie. Nu is de Slaap lekker thee ook goed om te ontspannen, maar misschien niet geheel geschikt voor een relax momentje na je werk of school. Persoonlijk zou ik dan gaan voor een kamille honing thee.

Met de relax thee is de cirkel rond en via dit concept probeert Pickwick hun thee een vaste plek binnen jouw dag te geven.

Pickwick herbal goodness

Ikzelf ben fan van een thee die een bepaald moment van de dag ondersteund. Slaap lekker, of avond thee zoals ik het soms noem, vind ik geweldig. Ik wordt er echt rustig en relaxed van waardoor ik goed kan slapen. Ik heb deze van Pickwick nog niet geprobeerd, maar wat lijkt mij dit heerlijk ’s avonds tijdens het film kijken of na het sporten.

De weerstand thee kan ik misschien ook wel goed gebruiken. In deze tijd van het jaar loop ik altijd te kwakkelen met mijn gezondheid. Ik krijg nooit echt goed de griep, maar loop weken snotterend rond. Misschien toch maar snel even deze thee halen…

Wat vinden jullie van deze kruidenserie? Hebben jullie er al één geprobeerd en wat vond je van deze thee?

Afbeeldingen: Pickwick

6 Reacties to “De klok rond met 6 thee momenten”

  1. Syl 27 april 2016 bij 17:10 #

    Zit in 1 van deze thee soorten ook zoethoutwortel ??

  2. Annabella 5 februari 2013 bij 22:11 #

    Ik ben ook nieuwsgierig naar de smaken…

  3. Eline 5 februari 2013 bij 14:02 #

    Ik ben wel benieuwd naar de smaken!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Top 10 thee artikelen van 2013 | Love for Tea - 31 december 2013

    […] De afsluiter van deze top 10 is het artikel De klok rond met 6 thee momenten. Met 205 views wordt het duidelijk dat mensen thee zien als een drankje dat de hele dag door […]

  2. Review: Pickwick slaap lekker thee | Love for Tea - 26 maart 2013

    […] tijdje terug schreef ik een artikel over hoe Pickwick jou gedurende de dag kan ondersteunen met een lekkere kop thee. De slaap lekker thee uit deze […]

Geef een reactie

