Afbeelding

Ieders eigen geniet momentje

28 Jan

tea for one

Laatst vond ik hier in de kast mijn tea for one setje. Na deze maanden niet gebruikt te hebben vond ik het wel weer eens tijd om deze uit de kast te halen. Persoonlijk vind ik eenpersoons theesetjes erg handig. Als je lekker op de bank zit met een boek hoef je niet telkens naar de keuken te lopen en ook tijdens een high tea geeft het wat extra’s. Geen theepot op tafel, maar iedereen een eigen tea for one setje. Zo kan iedereen genieten van zijn eigen thee moment.

Ikzelf heb er een van glas, maar je hebt tegenwoordig genoeg setjes met een leuk kleurtje, design of motiefje. Genoeg keus dus voor iedereen.

Eén reactie to “Ieders eigen geniet momentje”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Thee aankoop: Tea for one setje | Love for Tea - 5 maart 2013

    […] tijdje geleden schreef ik een stukje over tea for one. Afgelopen weekend was ik met mijn moeder bij de Intratuin om wat lente in huis te halen. Tussen de […]

Geef een reactie

