Waarom Love for Tea?

6 Dec

Waarom Love for Tea? Een vraag die ook ik mij de afgelopen dagen steeds afgevraagd heb. Al jaren loop ik met het idee rond om een blog te beginnen, maar iets heeft mij altijd tegen gehouden. Het onderwerp, de reacties van anderen en de tijd die het kost hebben allemaal een ronde gemaakt. Laatst sprong het blog idee weer op en dit keer ben ik er wat serieuzer over gaan nadenken. Zoals ik van mezelf kan verwachten ben ik het weer heerlijk gaan over analyseren. Toch bleef het idee telkens weer terug komen en heb ik dan uiteindelijk toch naar de spontane who-cares-what-everyone-else-thinks kant van mijzelf geluisterd. En tada..mijn eerste blogpost!

Ok, een onderwerp bedenken was nog wel even lastig. Ik kom wel geregeld op een aantal beauty blogs, maar ik ben niet girly-girl genoeg om hier over te gaan schrijven. Fashion is nog zo iets wat ik interessant vind, maar zeker niet dagelijks mee bezig ben. Een kop thee dan maar…even wat anders. Of het kwam door het geluid van de waterkoker of de tijd van het jaar (niks is namelijk zo heerlijk als lekker op de bank zitten met een kop thee als het buiten koud is) ineens had ik mijn onderwerp. Thee.

Waarover gaat Love for Tea?
Eigenlijk zegt de naam al alles..ik houd gewoon erg van thee! Ik kan niet wakker worden zonder een goede kop thee en gedurende de dag volgen nog minstens 4 koppen. Als echte theeliefhebber drink ik alle soorten thee. Earl grey, rozen thee, Chai tea en zelfs Cupcake thee heb ik thuis staan. Maar deze blog gaat niet alleen over de verschillende thee soorten. Alles wat met thee te maken heeft komt voorbij, oftewel;

Welcome to The Delicious World of Tea. 

Geef een reactie

