Tea Moments Maart 2

22 mrt

Tea moments maart

De week is weer voorbij en met nog 1 week te gaan is het al bijna weer April! De tijd gaat snel. Maar eerst laat ik jullie nog graag mijn geniet momentjes van afgelopen week zien. Enjoy!

tea momentsVorig weekend was ik bij mijn ouders en met boodschappen doen kon ik het niet laten om weer verse munt mee te nemen. Heb ik het weekend heerlijk van genoten. Lekker op de bank in het zonnetje.

tea momentsMaandag ging ik richting school, omdat mijn scriptie overeenkomst eindelijk getekend was. Yay! Heel 2014 moest deze uitgeprint en van handtekening worden voorzien om vervolgens weer ingescand en gemaild te worden. Terug op het station had ik zin in een kop thee dus besloot ik naar de Starbucks te gaan voor een lekkere groene thee.

tea moments Maandag was het ook tijd om het artikel van dinsdag in orde te maken. Dit gebeurde nog op het laatste moment vandaar dat het een wat simpeler artikel is geworden. Vaak probeer ik vooruit te werken, maar dat gaat de laatste tijd niet zo lekker. Krijg ik het wel voor elkaar dan voelt het alsof ik wel even wat rustiger aan kan doen, want er is tijd genoeg. Tot opeens de volgende dag een artikel online moet…

tea momentsNa op woensdag een artikel tegen te zijn gekomen met Instagram tips ben ik aan de slag gegaan. Zelf vind ik dit soort foto’s erg mooi. Geordend en overzichtelijk. Zoals jullie zien moet ik nog even oefenen.

tea momentsOok heb ik woensdag het artikel voor donderdag afgerond. Een review over een heerlijke Rooibos thee. Naast groene thee een van mijn favorieten en ik kan nog steeds niet geloven dat deze thee bijna nooit op mijn blog voorbij komt.

tea momentsDonderdag ontving ik een pakketje met stevia thee. Super leuk, want deze wou ik al zo lang proberen. In een Favoriete thee van.. artikel schreef ik al eerder over stevia thee. Dit is de favoriete thee van Peter en Maria en van hun heb ik dan ook dit leuke pakketje mogen ontvangen. Het is stevia die ze zelf in Spanje verbouwen dus ik ben benieuwd. Ik moet nog proeven, maar deze komt zeker online. Bedankt Marjal Stevia!

tea momentsOok genoot ik donderdag van een heerlijke kop Saïgon thee van Fourleaves. Met het mooie weer moet er ook een lekkere zomerse thee gedronken worden.

IMG_20140322_104215Vandaag komen mijn ouders en mijn opa en oma langs en ik heb heerlijke appelflappen gebakken. Kop thee erbij en dat wordt zo meteen genieten!

Wat was jullie favoriete thee moment van afgelopen week? Ik hoor het graag in de reacties!

Plaats een reactie